Friday, 28 December 2012


                           
                                JANGAN BERSEDIH,WALAUPUN HATI ANDA MERINTIH

     Bersedih?siapa yang tidak pernah bersedih,semua orang pernah bersedih terutamanya masalah percintaan betul?itu hanya pendapat fiqah,pendapat korang semua fiqah tak tahulah.hehehe..Bytheway fiqah sedih sesangat sebab kehilangan orang fiqah sendiri pun tak tahu sama ada fiqah cintakan dia ataupun tidak.dulu dia tunggu fiqah selama 2 tahun tapi sekarang dia dah tak sanggup nak tunggu fiqah lagi,salah fiqah juga sebab fiqah sendiri yang suruh dia cari orang lain yang lebih fiqah daripada fiqah,fiqah tak pasti sama ada fiqah cintakan dia ataupun tidak macam mana fiqah nak terima diakan?betul tak apa yang fiqah cakap?takkan korang nak terima someone tu dalam hidup korang,walaupun korang tak pasti sama ada korang boleh bersama dengan dia ke tidak betul bukan?tapi apa pun fiqah tak kisahlah dia nak couple dengan siapa pun asalkan dia tak ganggu hidup fiqah.fiqah yakin allah pasti mengirimkan seorang Adam yang terbaik untuk fiqah..Insyaallah harap macam itu lah..fiqah tak nak serlahkan kesedihan dimuka fiqah,walau sedih macam mana pun.biarlah hanya Allah sahaja yang tahu betapa sedihnya hati fiqah.

                                                                                       coretan -Nurul Shafiqah bt Ramli

2 comments:

  1. jangan pernah serik bercinta ,, cari lah cinta yang mendapat keredhaanNya

    ReplyDelete
  2. terima kasih sbb komen,btw buat mse skunk niey biarlah hati tidak berpunya kerana itu lbih baikkan..hehehe btol jga ckp awk asyraf,insyaallah...

    ReplyDelete